
«No touch»-service og video-sjekk
Ford innfører en «No Touch»-service i hele Europa. Det sikrer at samtlige kjøretøy som blir levert inn blir desinfisert før de blir returnert og overlevert til kunden etter service og reparasjoner.
Denne artikkelen ble publisert for over 5 år siden.
Koronaviruset krever at mange må oppholde seg hjemme. Likevel er det helt avgjørende for mange bileiere, bedrifter og organisasjoner å kunne bruke personbilen eller nyttekjøretøyet sitt til nødvendige og kritiske formål. Og biene trenger service og reparasjoner.
Nå løser Ford problemet ved å innføre en «No Touch»-service i hele Europa. Det sikrer at samtlige kjøretøy som blir levert inn blir desinfisert før de blir returnert og overlevert til kunden etter service og reparasjoner. I Norge er allerede tilbudet på plass.
- Vi vet at det er mange som trenger transport av alt fra medisiner til mat. Flere kunder er også avhengige av bilen i andre sammenhenger. Med «No Touch»-servicen vår kan kundene være helt trygge på at kjøretøyet er desinfisert når det blir levert ut, sier administrerende direktør i Ford Motor Norge, Per Gunnar Berg.
Hente- og bringetjeneste med desinfisering
Ford tilbyr sine kunder hente- og bringetjeneste dersom de ikke kan møte opp personlig. Dette gjelder for verkstedkunder, ved utlån av demonstrasjonsbil - samt overlevering av nybil og bruktbil. Sjåførene bruker engangshansker og både bilnøkkel og interiøret blir desinfisert.
Inkludert i servicen er også en Ford Video Check. Det gir Ford-kunden muligheten til å se og godkjenne anbefalte reparasjoner og prisen for dette. Videosjekken, som er en gjennomgang av punktene på bilen som mekanikeren anbefaler å gjøre noe med - på en video - som man kan se på mobiltelefon, nettbrett eller PC.
Kraftig økning i bruken de siste ukene
Videotjenesten benyttes også ved overlevering av nybil og bruktbil når kunden ikke ønsker å gjennomføre dette fysisk.
- Hente- og bringetjenestene og Ford Video Check er virkelig blitt verdsatt av kundene. Vi har sett en kraftig vekst i bruken av disse tjenestene de siste to ukene, sier Berg som også berømmer Ford-forhandlerne for sin entusiasme og gjennomføringsevne.
«No Touch»-servicen startet opp som et tilbud i Italia, og blir innført over hele kontinentet i løpet av denne uken.
STILLING LEDIG:
-
Maskinførere NLBO
Peab Anlegg
-
Anleggsrørlegger Ny Lufthavn Bodø
Peab Anlegg
-
Grunnarbeidere
Hæhre Entreprenør AS
-
ADK Rørlegger
Hæhre Entreprenør AS
-
Anleggsleder/prosjektleder
Ottar Bergersen & Sønner AS
-
Selger: Ettermarked, Reservedeler og Utstyr.
Fredheim Maskin AS
-
Mekaniker Verksted & Reisende
Fredheim Maskin AS
-
Automasjonstekniker
Fredheim Maskin AS
-
Operatør til Albach flishogger
BioDrift AS
-
Prosjektleder
Anlegg Øst Entreprenør