Servicetekniker Tor Olav Finnstun og selger Markus Wehn er nyansatte i Mählers. De har Nord-Norge som arbeidsområde.

Mählers øker satsingen i Nord-Norge

Mählers Norge øker servicegraden nord i Norge med ny servicetekniker, og ny selger tar over for pensjonert selger.

Publisert Sist oppdatert

Denne artikkelen ble publisert for over 2 år siden.

Siden oppstarten i 2014 har Mählers Norge AS hatt en jevn vekst og er nå en av markedets ledende snøplogleverandører.

For å møte den økte etterspørselen og øke tilgjengeligheten, ansetter Mählers nå en servicetekniker og en salgsansvarlig.

Servicetekniker

Tor Olav Finnstun ansettes som servicetekniker. Han har tidligere jobbet i Ekspert Maskinutleie AS som servicetekniker og installatør for kraner, utleiemaskiner og anleggsmaskiner.

- Med Tor Olav vil vi kunne gi kundene enda bedre service og support, sier Roar Wehn, salgs- og markedssjef i Mählers AS og Mählers AB.

Finnstun vil ha kontakt med Mählers’ og Rascos servicepunkter i hele Norge samt yte service og support slik at «kundens utstyr alltid er klart til bruk».

- Jeg drar dit det trengs, og reservedeler har jeg i servicebilen, på lageret i Trondheim, i Sverige og hos servicepartnerne. Vi jobber for at kunden skal få delene levert så raskt som mulig, sier han.

Ny selger trer inn for pensjonert selger i nord

Mählers' selger i Nord-Norge, Per Hugo Mikalsen, går nå over i en ny tilværelse som pensjonist. For å erstatte ham, har Mählers ansatt 23-årige Markus Wehn, som vil være ansvarlig for salget i Nord-Norge.

Wehn kommer fra stilling som salgssjef for kontormøbler, og ser nå frem til å være med på Mählers' videre reise i Norge.

- Jeg har fått mulighet til å tilbringe noen uker på veien med den tidligere selgeren i Nord-Norge, Per Hugo Mikalsen. Jeg føler at vi har et svært bredt og godt utvalg av produkter, og synes at fokuset på forbedring, utvikling og innovasjon er svært spennende, sier Markus Wehn.

Wehn skal holde til i Trondheim og vil i hovedsak ha ansvaret for landsdelen fra Steinkjer til Kirkenes.

- Tilgjengelighet er avgjørende for oss i Mählers, uansett om det gjelder salg eller support, da vi vet hvor viktig hvert minutt er for kundene. Med Tor Olav og Markus på laget vil vi kunne fortsette å være den fleksible og tilgjengelige samarbeidspartneren, sier Roar Wehn.

Powered by Labrador CMS