FLERE MODELLER: Den nye serviceavtalen gjelder følgende modeller som er solgt fra og med 9. mars i år: Transit Courier, Transit Connect, Tourneo Connect AWD varebil, Transit Custom, 2T Transit (varebil, chassis, dobbelcab og buss) og nye helelektriske Ford E-Transit.

Spanderer serviceavtale for nytte-kunder

Standard på Ford Pro nyttekjøretøy.

Publisert Sist oppdatert

Denne artikkelen ble publisert for over 2 år siden.

Ford Motor Motor Norge innfører serviceavtale som standard ved kjøp av alle nye Ford Pro nyttekjøretøy.

Serviceavtalen gjelder i hele Norge og inkluderer alle rutineservicer, samt årlig kontroll de årene det ikke gjennomføres service.

Serviceavtalen, som gjelder nyttekjøretøy solgt i Norge, varer i 3 år/45.000 km, og kan gjennomføres hos alle de 79 Ford-autoriserte verkstedene i hele Norge.

- Vet det vil bli satt pris på

– Når vi nå standardiserer en kostnadsfri serviceavtale, er det et helt unikt tilbud i det norske markedet - som vi vet vil bli satt pris på av våre kunder. Vi skal bli best på nyttekjøretøy, og da må vi ikke bare ha de beste produktene, men også det beste servicetilbudet, sier salgsdirektør i Ford Motor Norge, Asgeir Nordeng.

Ford Pro Serviceplan er standardisert på lik linje som nybilgaranti og gjelder følgende modeller som er solgt fra og med 9. mars i år: Transit Courier, Transit Connect, Tourneo Connect AWD varebil, Transit Custom, 2T Transit (varebil, chassis, dobbelcab og buss) og nye helelektriske Ford E-Transit. Nye Ranger, som kommer i salg senere i år, vil også ha Ford Pro Serviceplan som standard.

Standard servciedeler

– Pro Serviceplan inkluderer også utskifting eller reparasjon av standard servicedeler, årlig lakk- og karosserikontroll, erstatningsbremsevæske hvert andre år og kontroll av klimaanlegg hvert tredje år. Dersom kunden ønsker det kan også serviceavtalen, mot et pristillegg, utvides til å gjelde for en lengre periode eller flere kjørte kilometer, sier Nordeng.

Powered by Labrador CMS