
Er dette fremtidens dumper?
Der dagens gruvedumpere humper og spretter over ujevnhetene, skal denne gli over ujevnhetene ifølge konstruktørene. Flere av disse skal også kunne sammenkobles og kjøres av en fører.
Denne artikkelen ble publisert for over 10 år siden.
Folkene i European Truck Factory (ETF) mener dagens dumpere er gammeldags. De har laget mange skisser over det de mener er morgendagens gruvedumpere. Det skal ifølge ETF være mange penger å spare på å gå fra dagens firehjuls dumpere til deres versjon med mange doble hjulsett.
Mens konvensjonelle gruvedumpere begrenses av fire demperpunkter, skal ETF-dumperen gli over ujevnhetene ifølge ETF.
Her er noen smakebiter på hvordan fremtiden kan se ut:
STILLING LEDIG:
-
Hæhre Entreprenør AS søker laborant
Ønsker du en spennende jobb som laborant innen vei og anlegg?
-
Hæhre Entreprenør AS søker kalkulatør konstruksjoner
Er du en drivende dyktig kalkulatør med engasjement for anleggsbransjen?
-
SMP PARTS NORGE AS søker Field Sales Manager
Vi søker en sulten og ambisiøs Field Sales Manager til markedsledende selskap
-
Isachsen Anlegg AS søker stikningsingeniør
Vi ser etter deg som er klar for nye utfordringer på prosjekter innen vei, VA og infrastruktur på Østlandet!
-
Isachsen Anlegg AS søker anleggsleder
Vil du være med å ha ansvaret for drift og produksjon på anleggsprosjekter innen vei, VA og infrastruktur?
-
Entrack søker mekanikere til avd. Møre og Romsdal / Sunnfjord
Mekaniker på jakt etter nye utfordringer? Se her!
-
Agaia søker lærlinger
Vi søker lærlinger som vil utvikle seg i et miljø der teori møter praksis!?
-
Isachsen Anlegg AS søker BIM-teknikker
Er DU den vi ser etter?
-
Engcon Norway AS søker selger/produktveileder/ordremottaker
Er DU vår nye kollega?


